خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین؛

حجاب بانوی مسلمان، برنده‌تر از هر سلاحی است  

حجت الاسلام شجاعی مهر گفت: علت تلاش های امپراتوری رسانه‌ای جهان در تولید محتوا بر علیه حجاب بانوان مسلمان، ترس از قدرت حجاب آنهاست چرا که حجاب قویتر از تمامی اقدامات آنهاست.
کد خبر: ۹۵۳۴۵۷۶
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

 

قزوین_ حجت الاسلام حسن شجاعی مهر مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج بیان کرد: ارزش حجاب مهمتر از سلاح جنگی است چون شهدا وصیت کردند و تاکید کرده‌اند که همیشه مراقب این سلاح باشید و حجاب برنده‌تر از هر سلاحی است.

وی گفت: اگر ملاک، تیراندازی و مهارت آن باشد در دنیا ارتش‌های زنان وجود دارد که در جنگ‌های مختلف حضور داشتند. برترین نظامیان جهان هم از چادر شما می‌هراسند. علت تلاش های امپراتوری رسانه‌ای جهان در تولید محتوا بر علیه حجاب بانوان مسلمان، ترس از قدرت حجاب آنهاست چرا که حجاب قویتر از تمامی اقدامات آنهاست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در پایان گفت: حضرت آیت الله بهاءالدینی می‌فرماید چادری که بر سر خانم‌هاست مثل خورشیدی است هدایتگر و عرقی که خانم‌ها برای حفظ حجاب می‌ریزند در روز قیامت مثل خورشیدی است که آنها را از گرفتاری‌های قیامت نجات می‌دهد و این حجاب میراث حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) است.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها